Maui naar los Angeles - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Maui naar los Angeles - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Maui naar los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Diana

29 September 2012 | Nederland, Rotterdam

Even een kort berichtje.
We zijn net in ons hotel bij los Angeles airport aangekomen.
Het is nu 00.18 uur. 3 uur later als op Hawaii.
Zijn om 21.00 uur geland, toen de bagage ophalen, maar die van ons zat er niet bij. Gevraagd, maar ze zeiden dat ze ergens op het vliegveld staan, zijn alvast doorgebabbeld VOO new york, waar we morgen naar toe gaan. Moesten ca. 2 uur wachten, dan gingen ze toch onze koffers halen. Na 1 1/2 uur weer gevraagd en toen bleek dat onze koffers al onderweg zijn naar new york. Dus nu hebben we niets. We gaan nu nog een paar uurtjes slapen en we worden om 6 uur alweer naar het vliegveld gebracht. Gaan om 8.25 uur vliegen, dan zijn we er om 4.55 uur, wel weer 3 uur later. Hopen dat onze koffers er dan zijn.
Welterusten en groetjes van ons 3 en

Jannie De Regt:

Jeetje ook wat geen koffers gelukkig maar voor 1 nacht en maar hopen dat ze er morgen wel zijn.

• 29 September 2012 - 10:17

Jannie De Regt:

De site doet raar het staat er nu dus 3 x op weet niet hoe ik dit eraf moet halen.

• 29 September 2012 - 19:20

Mirjam:

SPANNENDzouden ze er zijn morgen?? Ik hoop het wel voor jullie, fijne dagen nog in New York.

• 29 September 2012 - 20:56

Truus:

Jeetje wat vervelend geen koffers.
    Ik herken dit alleen waren jullie er toen en konden wij jullie spullen lenen voor 1 nachtje.
    Het is maar voor 1 nachtje maar dat is toch knap vervelend.

Hoop dat ze er zijn in New York maar dat zal wel.

Groetjes en slaap lekker
    Truus