Laatste dagje - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Laatste dagje - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Laatste dagje

Blijf op de hoogte en volg Diana

03 Oktober 2012 | Nederland, Rotterdam

Vandaag zijn we de laatste dingen gaan bekijken en doen. We zijn begonnen bij de brooklyn bridge. Daarna naar soho, de flat iron building. Ook nog even op zoek naar een tattoo shop die wel een normaal bedrag vroegen. En dat is gelukt. En we hadden nog met Naomi en haar vriend op time square afgesproken. En daar hebben we lekker bij het hardrock café gegeten. Daarna lekker terug naar het hotel gegaan. Lekker relaxen, de koffer alvast een beetje pakken en morgen worden we om half 2 opgehaald en gaan we om 6 uur vliegen richting Amsterdam. De laatste vlucht. En dan zit het er jammer genoeg weer op. Kan wel zeggen dat het een top vakantie was, het was echt super!!!

• 03 Oktober 2012 - 07:03

Truus:

Ik ben benieuwd naar jullie mooie verhalen. Het zal best een super vakantie geweest zijn.
    Tot snel en een goeie reis.

Truus

• 03 Oktober 2012 - 07:43

Debbie:

Slaap lekker en een goeie vlucht terug.... Wat is het snel gegaan he?
    Dikke kus tot in nederland...

• 03 Oktober 2012 - 10:38

Claudia:

Dat is zeker snel gegaan jullie vakantie maar jullie hebben een hoop gezien en gedaan. Veel te vertellen als thuiskomen. Een fijne reis en tot snel.
    Claudia

• 03 Oktober 2012 - 20:59

Erwin:

Mooie en coole tattoo, zal zeker een mooie vakantie geweest zijn.