Rustig dagje - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Rustig dagje - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Rustig dagje

Blijf op de hoogte en volg Diana

28 September 2012 | Nederland, Rotterdam

Vandaag lekker uitgeslapen tot half 8. Daarna een heerlijk ontbijt. En toen zijn we naar de Suger Cane train. We zijn met de trein meegeweest. Dat duurde ongeveer 1uur20. Was eigenlijk niet zo bijzonder maar we hebben het gedaan. Daarna zijn we naar Front street gegaan. Een hele gezellige straat met winkeltjes en eet tentjes. Om een uur of half 4 zijn we alvast gaan eten bij dezelfde als het ontbijt. Want we hebben om 5 uur onze afspraak voor onze tattoo. Het eten was nu ook weer heerlijk. Om even over half 5 waren we in de tattoo shop. Deep skin tattoo. We hadden achter elkaar een afspraak maar omdat de met z'n tweeën waren konden we tegelijk. Ik( Diana) was zo klaar maar bij pa duurde het even want die Tony was zo aan met kletsen. Maar ze staan er op en ze zijn super mooi geworden. We gaan nu zo nog de laatste spulletjes kopen want morgen gaan we weg van hawaii. Ook vanavond de koffer opnieuw pakken. We hebben ook nog wat foto's van gister erop gezet. En we zetten er ook nog van de tattoos op. De groeten van ons 3 Aloha

• 28 September 2012 - 07:22

Truus:

Super mooie Tattoo Diana. Heeft je vader dezelfde?

Prachtige foto's zijn het. Wat genieten jullie toch lekker.

Goeie reis Truus

• 28 September 2012 - 10:06

Nathasja:

Tattoos zijn heel apart. Mooi!

• 28 September 2012 - 10:26

Sylvia:

Hai!

Wat een mooie tatoos zeg! Leuk dat jullie dezelfde hebben, maar net even anders! Super!

Verder zijn de verhalen en foto's leuk om te lezen en te zien!
    Geniet er nog van!!

Groetjes! Sylvia .

• 28 September 2012 - 16:07

Jannie De Regt:

Mooie tattoos, bloem van de foto... apart hoor.
    Op naar de volgende bestemming.
    Groetjes