Kaanapali - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Kaanapali - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Kaanapali

Blijf op de hoogte en volg Diana

27 September 2012 | Nederland, Rotterdam

Zo hier weer een verslag van ons. We zitten nu bij Starbucks en we hebben Wifi. In het hotel lukt het niet.
Gisteren hebben we eerst een welkomsontbijt gehad met wat zang en dans en oneindig veel gepraat. Toen zijn we lekker naar het zwembad gegaan en hebben daar tot ca. 11.15 uur in de zon gelegen. We hadden bij het ontbijt een bonnetje, een lootje gehad en er werden 4 prijsjes verloot. Hadden wij de vierde gewonnen prijs. 14 dagen Hawaii voor 2 personen. Geintje we hadden 2 cocktails gewonnen. Daarna hebben we de auto gepakt om weer te gaan winkelen. Weer een aantal souvenirs gekocht.

Vandaag zijn we eerst gaan ontbijten bij i-hop, lekker scrambled eggs en gebakken aardappels. We moesten even goed ontbijten want we zijn vandaag de Hana route gaan rijden. Dit is ca. 50 mile maar die duurt wel ca. 3 uur. Het is een weg met alleen maar bochten waar je niet harder kan als 10 a 15 mile. Eerst hebben we nog foto's aan de kust gemaakt van surfers en schildpadden. We zijn onderweg gestopt bij een waterval waar we ongeveer een 45 min. Naar toe moesten lopen. Toen zijn we gestopt bij een arboretum, dit is heel mooi aangelegd in de bergen. Je kijkt zo vanaf de bergen een vallei in met uitzicht op zee. We besloten om toen weer terug te gaan want je wordt wel misselijk van alle bochten. Dit is ook een weg met 54 bruggetjes waar je maar met 1 auto tegelijk overheen kan. Op de terugweg zijn we in een plaatsje gestopt waar we heerlijk hebben gegeten, en nu zitten we bij Starbucks. Probeer nog een paar foto's erbij te zetten, kijk of het gaat lukken.
Groetjes van ons 3en

• 27 September 2012 - 09:48

Jannie De Regt:

Heerlijk die zee het ziet er schitterend uit ben benieuwd naar de rest van de foto's.
    Nog heel veel plezier en weer groetjes van ons.

• 27 September 2012 - 14:46

Claudia:

Hoi hoi daar, zo te lezen komen jullie niets tekort en het is, aan de foto's te zien, erg mooi daar. Geniet er van.
    Groetjes Claudia X

• 27 September 2012 - 15:43

Truus:

Wat een pracfhtige dingen zien jullie toch weer. Ik ben ook echt benieuwd wat voor souveniers jullie gekocht hebben.

Geniet er maar lekker van.

Groetjes Truus

• 28 September 2012 - 10:10

Nathasja:

Geniet maar lekker van het zonnetje! Ik ga het weekend de winterjassen uit de kast halen brrrr.. Mooie foto's!