van Ohau naar Maui - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu van Ohau naar Maui - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

van Ohau naar Maui

Blijf op de hoogte en volg Diana

25 September 2012 | Nederland, Rotterdam

Vandaag om 7 uur naar het vliegveld gegaan, auto weggebracht en daarna inchecken en bagage afgeven. Dit alles was binnen een uur gedaan. Alleen was Virginia haar koffer te zwaar. Wat in een tas gedaan.
Om 9.52 uur zijn we de lucht ingegaan en om 10.20 zijn we al geland. Hebben ook nog wat te drinken gehad.
Weer een auto opgehaald. Voor hetzelfde bedrag kregen we een upgrade. Een Dodge Grand Caravan een SUV dus.
De route naar het hotel was super mooi. Dit is Hawaii, een paradijs.
Het is hier ook veel rustiger en we hebben een mooi hotel met uitzicht op de tuin. We zitten ook aan het strand en de zee is mooi blauw.
Ook het weer is hier heel heet.
Wij hebben in de yellow pages een tattoo shop opgezocht en zijn daar naar toe gereden en hebben een afspraak gemaakt voor donderdag 1700 uur. Daarna nog even rondgekeken en gegeten bij de Outback.
We hebben hier geen wifi, dus we kunnen op dit moment geen foto's toevoegen, maar die komen later wel. Morgen gaan we lekker even naar het strand, even relaxen. Overmorgen gaan we een lange rit maken naar het zuiden van het eiland. Dit is met 54 bruggetjes en heel veel moois.
Mahalo (bedankt) voor de leuke reacties. Groetjes van ons 3en.

• 26 September 2012 - 08:40

Debbie:

Aloha!!
    Wat leuk om dit te lezen... Hebben jullie lekker een blooming onion gegeten, heerlijk....
    Lijkt mij prachtig daar, geniet lekker en ome Jaap sterkte donderdag met de pijn..hihihi
    Xxx deb

• 26 September 2012 - 09:58

Jannie Silvis:

Hahaha dus je moeder heeft al teveel gekocht omdat haar koffer te zwaar is. Of heeft ze er nog één achter de hand want jullie moeten ook nog naar New york. xx

• 26 September 2012 - 16:15

Nathasja:

Wat we tot nu toe zien is al erg mooi! Enjoy!