Van Amsterdam naar Washington dec - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Van Amsterdam naar Washington dec - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Van Amsterdam naar Washington dec

Blijf op de hoogte en volg Diana

17 September 2012 | Nederland, Rotterdam

Om half 6 ging de wekker, en om half 7 zijn we vertrokken naar Schiphol. We hebben de boarding-passen uitgeprint en de koffers afgegeven en zijn door de douane gegaan. We hebben eerst even wat gedronken bij de Starbucks en zijn toen de winkels afgegaan. Maar niets gekocht, haha. Toen maar naar de gate gegaan en om 10 voor 11 gingen we lucht in. We hebben een goede en best wel snelle vlucht gehad. Om half 2 plaatselijke tijd zijn we geland en om 3uur zaten we in de shuttle-bus naar het hotel. Wat is het toch een heerlijk hotel met een lekkere grote kamer. Even opgefrist en toen zijn we naar Georgetown gelopen. Waar gelijk de neuweiPad is aangeschaft. Even wat bij Johnny rockets gegeten nu lekker op bed in het hotel. We zijn al bijna 24 uur op en gaan zo lekker slapen. Morgen een lange dag want we gaan heel veel bekijken. Nou dit was dag 1 en vlucht nr 1 hebben we ook gehad, nog 6 te gaan. De groeten van ons

• 17 September 2012 - 08:23

Truus Klootwijk:

Geniet er maar lekker van, Fijn dat jullie zo'n goede vlucht hebben gehad en lekker snel. Ik heb aan jullie gedacht. Het is zo vreemd dat wij nu niet bij jullie zijn. Moeten we niet te vaak doen. Ik blijf op de hoogte zo dat vind ik hartstikke leuk. Al een nieuwe Ipad, het begin is er de rest horen we nog wel.

Groetjes
    Truus

• 17 September 2012 - 11:50

Nathasja:

Erg leuk om te lezen hoe het gaat. Zo de nieuwe ipad al hahaha Geniet ervan!
    Groetjes X Nathasja

• 17 September 2012 - 12:15

Jannie De Regt:

Leuk dat we jullie nu kunnen volgen en eerste aankoop al binnen!!!! kijk uit naar jullie volgende bericht dit is echt leuk.

Groetjes Danny en Jannie

• 17 September 2012 - 12:20

Claudia:

Geniet overal van en maak er een super vakantie van (en nu al de nieuwe iPad

• 17 September 2012 - 19:06

Mirjam:

Leuk om jullie te volgen, niet alles wat je koopt zeggen hoor anders mogen julie straks niet meer door de douane hihihi.