Dagje DC - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Dagje DC - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Dagje DC

Blijf op de hoogte en volg Diana

18 September 2012 | Nederland, Rotterdam

Na een nacht van veel wakker zijn, zijn we om 8 uur vertrokken richting Arlington cementry. Wat was dit weer indrukwekkend. Eerst naar de Kennedy's geweest. Daarna naar de Unknown soldiers, waar we de wisseling van de wacht hebben gezien. En toen nog naar het mooie uitzicht bij de Arlington house. Daarna zijn we via de brug de potomac overgelopen naar de korean en Vietnam memorial. Toen de Lincoln memorial. Foto's gemaakt bij de reflecting pool. Door naar de needle en THE white house, THE cappital en Union station. Wat hebben we veel gelopen zeg, niet normaal. Na al het moois wat we hebben gezien zijn we weer met de metro richting het hotel gegaan, waar we heerlijk hebben gegeten en nu lekker met de beentjes omhoog op bed. Morgen gaan we naar het pentagon en de pentagon mall. Fijn een beetje shoppen. De groeten van ons

• 18 September 2012 - 07:12

Truus Klootwijk:

Zo jullie hebben al heel wat afgelopen. Super veel gezien zo te lezen.
    Geniet er lekker van.

Truus

• 18 September 2012 - 16:03

Sylvia:

Haai!
    Leuk die berichtjes!

Ik hoop dat jullie een fantastische vakantie zullen hebben!
    Enjoy!!

Sylvia .

• 18 September 2012 - 17:05

Franklin:

Hoi daar ,

Jullie hebben zo veel gelopen , dat je bij Pentagon mall gelijk weer nieuwe schoenen kunt kopen , haha
    Fijne vakantie verder.

Groetjes Franklin