Central park - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Central park - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Central park

Blijf op de hoogte en volg Diana

02 Oktober 2012 | Nederland, Rotterdam

We werden vandaag pas om kwart voor 9 wakker. Was wel even lekker en nodig denk ik. Na het ontbijt zijn we met de metro uptown naar central park gegaan. We hebben van alles bekeken. Guggenheim, Alice in wonderland, even op het gras gelegen, zoals ze doen in central park, strawberry fields...... We hebben geloof ik 3 uur rondgelopen. Daarna een stuk fifth ave gelopen. En de metro naar Macys genomen om wat Clinique te kopen. We hadden zoveel gelopen, we waren kapot. Toen weer de metro richting het hotel genomen en lekker gaan eten. Het is hier alleen heel super vervelend dat ze op de rekening ook de tip schrijven die ze heel graag willen hebben. En dat doen wij dus niet en we bepalen zelf wel wat we geven. En daar zijn ze dan niet heel blij mee. Morgen hebben we nog een druk programma, nog veel te zien. De groeten van ons

• 02 Oktober 2012 - 07:00

Truus:

Ja lopen kan je er wel en heeeele lange einden.
    Lekker op het gras gezeten en zeker veel mooie foto's gemaakt.
    Het weer ziet er ook super mooi uit met die blauwe lucht.

Geniet nog maar lekker het schiet al weer op.

Groetjes
    Truus

• 02 Oktober 2012 - 08:38

Nathasja:

Idd gave foto van Central Park! Geniet er nog van!

• 02 Oktober 2012 - 19:48

Mirjam:

Wat is dat nou weer voor iets geks, je moet toch zelf weten wat je aan fooi geeft!! Fijne dagen nog.xxx