Dagje new york - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Dagje new york - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Dagje new york

Blijf op de hoogte en volg Diana

01 Oktober 2012 | Nederland, Rotterdam

Na het ontbijt zijn we kaartje voor de metro gaan halen. En zijn toen met de metro downtown gegaan. Kaartjes voor het vrijheidsbeeld en Ellis' Islands gehaald. We moesten eerst door de beveiliging en zijn toen met de Ferry over gevaren. We hebben op ons gemak rond gekeken en heel veel foto's gemaakt. Daarna door naar ellis Islands . Hier kwamen de immigranten aan. Na daar ook foto's te hebben gemaakt hebben we de Ferry terug genomen naar battery park. En zijn toen naar het 9-11 memorial gegaan. We moesten eerst in een rij gaan staan en moesten voor de 2de keer door de beveiliging. Toen mochten we naar de memorial. Dit was heel indrukwekkend. Het was wel heel groot. Toen we daar net weg wilde gaan begon het heel hard te regenen. En we zijn maar even gaan schuilen onder een boom. We zijn toen even lekker een broodje gaan eten. En hebben daarna de metro naar rockefeller, top of THE rock observation deck genomen. Het was nog licht toen we naar boven gingen. Hebben mooie foto's van het uitzicht gemaakt. We zagen de zon onder gaan en daar ook weer mooie foto's van gemaakt. En toen werd het donker en hebben we weer heel veel mooie foto's gemaakt. Manhattan helemaal verlicht. Zelfs ma heeft foto's gemaakt en is lang de rand gaan staan om te kijken en foto's te maken. Het was intussen al half 8 en zijn toen bij de olivgarden gaan eten. Heerlijk. Morgen gaan we weer een ander gedeelte bekijken. De groeten van ons.

• 01 Oktober 2012 - 07:08

Truus:

Jullie hebben al veel gezien.
    Ik ben benieuwd naar de foto's.
    Ik leef helemaal met jullie mee vooral omdat wij er zelf ook zijn geweest.

Geniet maar lekker

Henk en Truus

• 01 Oktober 2012 - 11:43

Jannie De Regt:

Het ziet er weer mooi uit en het memorial zal ook wel heel indrukwekkend zijn.
    Nog veel plezier de laatste dagen.

Groetjes van ons.

• 01 Oktober 2012 - 11:43

Jannie De Regt:

Het ziet er weer mooi uit en het memorial zal ook wel heel indrukwekkend zijn.
    Nog veel plezier de laatste dagen.

Groetjes van ons.

• 01 Oktober 2012 - 12:29

Claudia:

Geweldig om alles zo te zien en zo te lezen komen jullie daar niets te kort. Geniet er lekker van.
    Groetjes Claudia