Van LA naar new york - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Van LA naar new york - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Van LA naar new york

Blijf op de hoogte en volg Diana

30 September 2012 | Nederland, Rotterdam

Na een kort nachtje zijn we om 6 uur met de shuttle naar het vliegveld gegaan. We waren al ingechecked en hadden dus GEEN koffers, dus waren we zo klaar. De vlucht ging weer lekker snel. Na de landing was het toch wel spannend of de koffers er waren. We zijn naar de bagage band gegaan en daar had je een kantoor voor lost bagage. We kwamen aanlopen en zag gelijk onze KOFFERS staan. Yeahhhhhh wat waren we blij. We hebben gelijk de super shuttle besteld en om half 7 waren we in het hotel. Ziet er heel goed uit en we hebben mooie kamers. We zijn eigenlijk gelijk naar buiten gegaan. We zitten met het hotel op nog geen 10 min lopen van time square. We hebben daar even rondgekeken en zijn toen bij applebees gaan eten. Heerlijk. Daarna nog even op time square gaan kijken. Nu weer op de kamer en morgen gaan we beginnen bij het vrijheidsbeeld. De 9-11 memorial en verder zien we wel. De groeten van ons.

• 30 September 2012 - 10:04

Truus:

Fijn dat de koffers er stonden. Hebben we wel meer gehad. Is altijd weer een opluchting als je ze ziet.

Geniet van New York. Maar dat zal wel lukken.

Groetjes
    Truus

• 30 September 2012 - 16:12

Riet Van Den Driesschen:

Hallo luitjes,

Wat een mooie reis, jullie hebben al een hoop gezien en gedaan.
    Fijn dat de koffers niet kwijt waren, moet je niet aandenken zeg.
    Daar zitten toch je persoonlijke spullen in en de souvenirs waarschijnlijk.
    Nog fijne week in New- York

groetjes