Dagje van alles wat. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Dagje van alles wat. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Dagje van alles wat.

Blijf op de hoogte en volg Diana

24 September 2012 | Nederland, Rotterdam

Was natuurlijk weer om 5 uur wakker. Ontbijt bij dennys. En toen richting diamand head gereden. Dit is een vulkaan. Het was een hele klim om naar boven te gaan en je moest langs steile smalle paden. Dus ben ik met ma beneden gebleven en is pa alleen gegaan. Het was een wandeling van 2,2 km. Hij vond het echt de moeite waard want het uitzicht was heel erg mooi. Je keek helemaal over waikiki. Daarna zijn we naar de byodo-in temple geweest. Was ook weer heel erg mooi. We moesten onze schoenen uit doen toen we naar binnen gingen. Binnen zagen we een mooie buddha. Daarna zijn we terug gereden naar het hotel en zijn we in de buurt rond gaan lopen. We hebben lekker bij THE cheesecake factory gegeten, wat hebben we daar heerlijk gegeten zeg. Het was echt knetter druk. Maar de moeite waard. We hebben ook nog een stukje cheesecake meegenomen voor s'avonds. Nu zijn we op de kamer en gaan de koffer opnieuw inpakken. Morgen gaan we hier weer weg en gaan we naar het volgende eiland. Maui. En dat word weer een hele lange vlucht. Toch wel 37 minuten. We gaan morgen weer vroeg weg en gaan om even voor 10 vliegen. Tot morgen, en de groeten van ons.

• 24 September 2012 - 09:26

Jannie De Regt:

Het ziet er allemaal schitterend uit en jullie lopen wat af en hebben al zoveel gezien het strand ziet er ook heerlijk uit.
    Morgen weer vliegen ben benieuwd wat jullie dan weer allemaal zien.
    Groetjes van ons

• 24 September 2012 - 18:56

Truus:

Mooie foto''s. Heerlijk strand zo te zien. Nog schelpen gevonden? Zo te lezen lekker gegeten bij The Cheesecake factory. Weet niet wat ik me daarvan voor moet stellen maar het zal wel fantastisch lekker zijn. Ben benieuwd naar het volgende eiland.

Geniet maar lekker.

Groetjes Henk en Truus