Polynasian cultural center - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Polynasian cultural center - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Polynasian cultural center

Blijf op de hoogte en volg Diana

23 September 2012 | Nederland, Rotterdam

We waren weer vroeg wakker, hebben toch wel last van de 12 uur tijdverschil. Zijn bij dennys gaan ontbijten en toen richting de Polynasian center gereden. We waren best vroeg weggegaan en hadden dus de tijd om onderweg nog te stoppen. We zijn eerst bij een macadamia farm gestopt. Ze hadden hier verschillende smaken macadamia noten. Echt super lekker, want je mocht ze allemaal proeven. Ook hadden ze kona koffie, dat is de koffie van Hawaii. We hebben dus koffie macadamia noten gekocht. De route was echt heel erg mooi. We reden langs de kust en door mooi groen. Het leek we de rainforrest. We zijn ook nog bij het strand gestopt waar we mooie foto's hebben gemaakt. Het is trouwens ook weer heerlijk weer vandaag. Toen naar de Polynasian center gereden, we waren wel wat vroeg maar we konden al snel naar binnen. Wat is dit super mooi aangelegd. Je leert hier van alles over de 6 verschillende Polynasian culturen. Hawaii, Fiji, Tonga, tahiti, samoa, en new Zealand. Elk gedeelte vertelde over hun cultuur en lieten hun eigen dans en muziek zien en horen. Dit was allemaal zo interessant om te zien. Zeker over Hawaii. De rietenrokjes waar iedereen gelijk aan denk als ze Hawaii horen is dus eigenlijk helemaal niet typisch Hawaii. We hebben wel een hula geleerd en wat uitspraken geleerd. We hebben ook nog een kano parade gezien. Hier lieten ze op het water ook de dansen zien. Het was weer een super dag met heel veel indrukken. Echt te gek. Morgen gaan we ook nog heel veel mooi dingen bekijken. Een krater, een botanische tuin en een tempel. En veel meer. De groeten van ons

• 23 September 2012 - 11:26

Claudia:

Hoi hoi daar, zo te lezen hebben jullie geen voeten meer over maar wel, in een paar dagen, al heel veel gezien. Erg leuk om het steeds te lezen en te zien.

• 23 September 2012 - 14:00

Truus:

Super leuk en mooi wat jullie daar allemaal zien. Geniet ervan en probeer het straks over te brengen aan ons. Ik lees dat jullie al super mooie dingen hebt gezien en nog gaan zien.
    Ik leef met jullie mee en wij kunnen dit allemaal voorstellen wat jullie daar beleven.

Hoe is het met de Tatoo??? Al iets gezien of is dit nog niet aan de beurt.

Groetjes Henk en Truus

• 23 September 2012 - 19:20

Mirjam:

Best jaloers...., zit hier met een dekentje op de bank naar de regen buiten te staren. :((

• 23 September 2012 - 20:58

Franklin:

Ben net terug uit de Ardennen , wel mooi weer maar geen rieten rokjes .
    Ik kijk uit naar de foto,s
    Groetjes Franklin