Pearl harbor 07-12-1941 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Pearl harbor 07-12-1941 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Pearl harbor 07-12-1941

Blijf op de hoogte en volg Diana

22 September 2012 | Nederland, Rotterdam

Vandaag zijn we naar Pearl harbor geweest. We zijn om 6 uur uit het hotel vertrokken en we waren er om half 7. Om 7 uur ging het open en kon je een gratis kaartje krijgen om naar de memorial te gaan. We hebben een kaartje voor 8 uur. Om 10 voor 8 moeten we verzamelen bij een soort bioscoop. En daar krijgen we eerst een film te zien over hoe het allemaal is gegaan. De film duurde 30 min. Dit was echt al zo indrukwekkend. Daarna gingen we met een boot naar de memorial. Ze hadden een soort brug over de boot heen gemaakt zodat je hem in het water zag liggen en zo foto's kon maken. Dit maakte ook heel veel indruk. Er zijn hier ook heel veel mensen omgekomen. We zijn gewoon bij Pearl harbor in het echt geweest. Ongelooflijk.
Daarna zijn we naar de outlets gegaan. Viel een beetje tegen dus toen maar naar de ala moana shopping mall gegaan. Daar hebben we wat gekocht. Na daar een tijd te hebben gelopen en we aardig moe waren omdat we al heel lang op waren zijn we naar het hotel gegaan en zijn bij het hardrock café gaan eten.
Het was vanavond wel een stuk drukker op straat maar dat komt vast omdat het weekend is. Ook zagen we net nog vuurwerk, dat is hier elke vrijdag avond. Morgen gaan we naar het polynesian village. Hier krijgen we echte cultuur te zien. Word vast weer een mooie dag.mde groeten van ons.

• 22 September 2012 - 20:39

Joop En Jen:

Ja zal best wel indrukwekkend zijn geweest. maak maar mooie foto's, we zijn heel nieuwsgierig. wij zien japie in gedachten lopen met een hawaishirt met grote zweetplekken haha geniet er maar van, dat doen wij hier ook maar op een andere manier. xxxxx joop en jen