Aloha to Hawaii - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Aloha to Hawaii - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Aloha to Hawaii

Blijf op de hoogte en volg Diana

21 September 2012 | Nederland, Rotterdam

Vandaag zijn we van L.A naar Honolulu gevlogen. 5 1/2 uur. En we kwamen er achter dat we niet 11 maar 12 uur tijdverschil hebben. Na de landing stonden we zo buiten en gingen de koffers ophalen. Daar werden we opgewacht voor onze LEI, ( bloemen krans) daarna zijn we de auto op gaan halen. Het is een kleine auto maar we hebben geen grote auto nodig. We zijn in een keer naar het hotel gereden. Wat is het een groot en mooi hotel. En wat is de kamer geweldig. We hebben uitzicht op het zwembad en hebben een lekker groot balkon. Na even lekker te hebben gedouched zijn we in het hotel rond gaan kijken. Het was toen even heel hard aan het regenen, maar even later klaarde het weer op en het is behoorlijk warm hier. We hebben even wat gegeten bij dennys en zijn toen even de winkels gaan bekijken. Echt niet normaal hoeveel winkels er zitten. We zijn er nog maar een paar uur, maar wat is het hier geweldig zeg. De mensen zijn echt heel vriendelijk en het is een hele relaxte sfeer. Overal waar je binnen komt is het Aloha. We kunnen hier best wel wennen. Haha. Er overal hoor je hawaii muziek en ze zijn op straat ook live aan het zingen en dansen de hula. Net nog even gezwommen en zo lekker slapen want we zijn al weer een tijdje op. We leven nu echt helemaal andersom met Nederland. Want we zijn hier 12 uur vroeger. Morgen gaan we naar Pearl harbor. De groeten van ons

• 21 September 2012 - 08:54

Nathasja:

Heerlijk lijkt het me! Ben benieuwd naar de foto's. Pearl Harbor, horen het wel of het net zo indrukwekkend is. Aloha

• 21 September 2012 - 10:49

Claudia:

Geweldig allemaal zo te lezen. Geniet er lekker van.

• 22 September 2012 - 08:24

Jannie De Regt:

Ziet er leuk uit en mooie kamer, Pearl Harbor kennen we alleen van de films ben ook benieuwd hoe het nu is.
    Groetjes

• 22 September 2012 - 09:11

Jannie Sillvis:

Aloha vakantiegangers, Wat ik tot nu toe gezien en gelezen heb is het fantastisch. Inderdaad een super mooi hotel en kamer. Ook ik ben benieuw naar de foto's van Pearl Harbor. Geniet ervan en ik kijk uit naar her volgende verslag XX