Van D.C naar L.A - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Van D.C naar L.A - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Van D.C naar L.A

Blijf op de hoogte en volg Diana

20 September 2012 | Nederland, Rotterdam

Vandaag zijn we lopend ( 30 min) naar de target gegaan. Naast de target zagen we een ihop, waar we dus lekker zijn gaan ontbijten. De eerste Amerikaans ontbijt is een feit. Scrambled eggs,toast, pancakes, hashbrown en bacon. Hmmmm. Even bij de target geshopt en daarna weer terug naar het hotel gelopen. We werden om half 1 opgehaald. Op het vliegveld ging alles zo snel, we waren in een half uur ingechecked, de koffers kwijt en door de douane en de securety. We hadden nog even tijd om een broodje bij subway te eten en toen gingen we aan boord. Dit was vlucht nr 2. 5 uur vliegen. Toen we in L.A aankwamen hebben we naar het hotel gebeld voor een shuttle bus en waren zo in het hotel. Weer even wat gegeten en zo lekker slapen, want we zijn nu weer verder terug in de tijd, we hebben nu 9 uur tijdverschil. Morgen worden we weer om 7 uur naar het vliegveld gebracht en gaan we weer 5 uur vliegen naar Hawaii. De groeten van ons

• 20 September 2012 - 18:39

Mirjam:

Nou ben heel benieuwd naar jullie Hawaii verhalen....aloha op waikiki beach

• 20 September 2012 - 19:10

Joop En Jenny:

Het is weer super zo te lezen uit jullie verslagen. Hoe lopen de nieuwe schoenen zijn jullie daar nog voor geslaagd.
    Hier is het heerlijk over de 30 graden, heel de dag in de zon zitten is soms niet uit tehouden maar op een lucht bedje in het zwembad gaat het goed.
    Lekker luieren, eten en drinken wij komen onze dagen wel door .
    het huis van Rob en Lian is super !!
    Nou we spreken elkaar weer ben heel benieuwd naar Hawai ,

XXXXX Van ons