Dagje tokyo - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Dagje tokyo - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Dagje tokyo

Blijf op de hoogte en volg Diana

04 Oktober 2017 | Nederland, Rotterdam

Na een vreselijke nacht van heel slecht en weinig slapen zijn we vanochtend om een over half 8 naar buiten gegaan. De metro zit dichterbij dan we dachten. En ernaast zit een zaakje waar je een heerlijk klein ontbijtje kan halen. Even gegeten en toen de metro naar tsukiji... de grote overdekte vismarkt van tokyo.
We zijn er al vroeg.. gaat pas om 10 uur open.
Eerst even daarnaast bij kleine markt gekeken en naar een tempel geweest. Bij deze tempel kan je 2 dezelfde gekleurde knikkers kopen met een betekenis. Groen voor gezondheid.. rood voor studie... geel voor geld en wit voor liefde. Het is de bedoeling dat je er 1 in een zakje mee naar huis neem en de ander in het bakje achter laat bij je Chinese sterrenbeeld.
Dus dat hebben we gedaan.
Ook hebben we nog wat sushi als ontbijt gegeten. Deze sushi was niet normaal lekker.

En kunnen jullie het verhaal van die mensen die naar de vismarkt wilde gaan.... nou die gingen niet.
Het was een feestdag en was het dus gesloten. Toen we er 2 jaar geleden was het ook al gesloten.
Dus toen naar ginza geweest. Dit is een wijk met eigenlijk alleen maar hele dure merk winkels.
Wel leuk om even te zien.

Toen naar shibuya gegaan waar we even bij de Starbucks hebben zitten bijkomen. Zijn nu al versleten... haha
En hebben daar voor het avond eten weer sushi gegeten.
Het is hier nu al weer 10 voor 12 . Hopen dat we vannacht beter slapen. En morgen gaan we naar Disney Sea...

• 04 Oktober 2017 - 16:56

Sylvia:

Vismarkt is een goede reden om gewoon nóg een keer te gaan!!

Veel plezier!!

• 04 Oktober 2017 - 17:49

Mirjam :

Ben benieuwd wat voor knikkers jullie hebben.

• 04 Oktober 2017 - 20:28

Truus:

Jammer van de vismarkt maar jullie zullen nog wel heel veel mooie dingen zien.

• 05 Oktober 2017 - 11:07

Riet :

Ben ook erg benieuwd welke knikkers jullie hebben.
    Een mooie dag !

• 05 Oktober 2017 - 11:32

Debbie:

Leuk om van jullie te horen... geniet van Disney...je moet maar zo denken, een dag dat de vismarkt dicht is, des te meer visjes in de zee hihihihi xxxx

• 05 Oktober 2017 - 23:33

Jenny En Joop:

Nou ik ben ook wel benieuwd welke knikkers jullie hebben genomen . Jammer van de vismarkt maar scheelt wel een hoop stank . xxx