Kyoto - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Kyoto - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Kyoto

Blijf op de hoogte en volg Diana

11 Oktober 2017 | Nederland, Rotterdam

Zijn vandaag begonnen bij de Kyoto tower. Eerst met de lift naar een tussen station en dan verder met de lift naar boven. Toen we uitstapte stond ma al gelijk in de muur. Ma raakte een beetje in paniek toen ze zag dat je alleen maar naar beneden kon via een trap langs het raam ... nou dat was idd een spannend trapje.
Ze is toch gelijk de lift weer ingegaan en hebben haar weer naar beneden gebracht en toen zijn pa en ik weer terug naar boven gegaan. We zagen heel veel tempels die we gezien hebben en konden zelfs naar Osaka kijken.

Daarna weer een prachtige tempel bezocht. Dit was ook weer heel erg groot. Aan de overkant was nog een tuin waar we ook naartoe zijn gegaan. Viel ook wat tegen maar dat kwam omdat alle vijvers droog stonden. Dan ziet het er toch anders uit.

Om drie uur hadden we een afspraak voor een tattoo.
Ze nemen daar alle tijd voor en stonden om kwart voor 6 weer buiten.
Hebben alle 3 een blossem laten zetten. Staat er super strak en mooi op.
Hebben lekker wat gegeten en dan is zo de dag weer voorbij

Morgen gaan we met de trein naar Osaka. Is ongeveer een half uur met de trein.

• 11 Oktober 2017 - 15:33

Debbie:

Ik wist het!!! Toch weer een tattoo he! Geweldig

• 11 Oktober 2017 - 16:05

Truus:

Mooie tattoo. Geweldig. Krijgen jullie al een aardige verzameling met z'n drietjes.

• 11 Oktober 2017 - 16:14

Jenny En Joop:

Mooie Tatoo !!!
    en Virginia groot gelijk dat je met de lift bent teruggaan , ik had met je meegegaan.
    ik kreeg het al benauwd van de foto.

• 11 Oktober 2017 - 19:18

Saskia:

Leuk om alles te lezen, geniet er nog lekker van!

• 11 Oktober 2017 - 20:12

Miranda:

Hielp niet het liedje zat laatst in een poppenkraam

• 12 Oktober 2017 - 14:05

Nancy:

Leuk om alles te lezen!

• 12 Oktober 2017 - 15:27

Riet :

Weer een mooie tattoo voor jullie