Zilveren paleis. Ginkakuji... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Zilveren paleis. Ginkakuji... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Zilveren paleis. Ginkakuji...

Blijf op de hoogte en volg Diana

09 Oktober 2017 | Nederland, Rotterdam

Gisteren bij het inchecken van het hotel, kregen we 7 x 3 ontbijt vouchers. We hadden juist geen ontbijt erbij geboekt omdat we dat te duur vonden en dat er niet vanaf eten.
Zijn toch nog even gaan vragen of het wel klopte... maar het zat erbij.
Dus vanochtend gingen we naar het ontbijt.
Je weet bijna niet wat je moet nemen, zoveel keus. Van echt Japans waar je niet van weet wat je eet, tot ei, salades, sapjes, smoothies, brood soorten... enz.
Hebben lekker gegeten.

Hebben daarna de bus genomen naar het zilveren paleis. Ginkakuji tempel.
Was echt super mooi. En er lag een hele mooie tuin omheen.
Ik weet niet hoeveel, maar hebben echt heel veel foto’s gemaakt. Het lukt trouwens niet zo goed om de foto’s erop te zetten , want het internet is heel traag.

Zijn toen via een heel mooi wandelpad. Philosophers path...
Naar nanzenji gelopen. Dit was ook weer heel erg mooi, dus nog veel meer foto’s erbij..
Dit is een oude stenen brug met mooie bogen.

Hebben vandaag weer de nodige kilometers gelopen. En zijn blij dat we weer lekker plat op bed mogen...
morgen hebben we weer een aardige planning..

• 09 Oktober 2017 - 15:31

Truus:

Geniet maar heerlijke van deze prachtige dingen en het lekkere eten.
    Hier is het puin weer.
    Groetjes

• 09 Oktober 2017 - 16:05

Jan:

als ik dit lees denk ik blijf maar lekker daar zolang het mooi weer is hier hebben ze de kachel al weer aan (ik niet ) maar regen hebben we nu wel genoeg hoor iedere dag dus kennen jullie er daar maar veel lol over maken geniet ervan iedere dag weer opnieuw.groet

• 09 Oktober 2017 - 16:31

Riet :

Wat een mooie reis en bezienswaardigheden. Lekker om in het hotel te ontbijten.
    Slaap lekker en morgen een mooie dag .

• 09 Oktober 2017 - 17:45

Sylvia:

Leuk om je verhalen te lezen! Klinkt als een top vakantie!