Hakone freepass - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Hakone freepass - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Hakone freepass

Blijf op de hoogte en volg Diana

09 Oktober 2015 | Nederland, Rotterdam

Het hotel is echt super. Alleen de bedden.....zo hard. Net een plank.
Hebben het rustig aan gedaan vandaag. We zijn begonnen met de tuin van het hotel. Om die helemaal door te lopen ben je 15 tot 20 minuten onderweg. Wij deden er wat langer over. Daarna bij de seven eleven (7 11) een heerlijke sandwich ei gehaald. Is prima voor ontbijt. Je kan ook wel in de hotels een ontbijt buffet nemen, maar die zijn tussen de 15 en 20 euro, en dat eet ik er niet vanaf. Dus een sandwich is prima. We hebben de "Hakone freepass" die we kunnen gebruiken voor de bus tram trein en boot in Hakone. Dus zijn we vandaag weer begonnen met de bus naar de opstap plaats voor de sight seeing boat. We hebben een stuk gevaren met uitzicht op mount fuji . Toen we aan de overkant aankwamen was het de bedoeling dat we met de kabelbaan verder zouden gaan, maar door vulkaan gevaar deed deze het niet. Jammer maar niets aan te doen. Toen konden we wel met de bus verder. We hebben daarna de tram naar beneden genomen naar Gora. Leuk straatjes waar je weer flink moest klimmen. We kwamen onder weg een tentje tegen waar we pizza konden eten ....hebben we lekker gedaan. Even wat anders dan sushi. Waren echt heerlijk. Met onze Hakone pass konden we ook de Gora garden bezoeken. Een mooi park met verschillende bloemen en planten en kassen gevuld met mooie bloemen. Moesten hier ook weer flink klimmen en trappen lopen dat de calorieën van de pizza er zo weer af waren.
Daarna toch nog even de bus naar de outlets genomen waar ik (Diana) nog een bijpassende portemonnee voor bij mijn gister gekochte Michael kors tas heb gekocht...Hihi. Had hier 15 minuten de tijd voor want dan konden we de laatste bus terug nemen die rechtstreeks naar het hotel gaat. Hadden na de pizza verder geen trek meer in avond eten, dus bij de 7 11 weer wat te drinken en wat lekkers gehaald voor op de kamer. De koffers weer herpakt en zo lekker slapen en morgen weer verder reizen naar Takayama....

Als jullie ook onze foto's willen bekijken moet je links hier van foto's aanklikken.

• 09 Oktober 2015 - 15:24

Truus:

Zo al heel wat gezien zeg. Bedden zijn hard was in Mongolië ook weet je nog.
    Toch nog even lekker geshopt. Nou geniet maar lekker hoor, het is voor mij bijna weekend.
    Groetjes Truus

• 09 Oktober 2015 - 15:32

Jan :

ik ben wel blij dat jullie je niet vervelen daar.
    maar van al die leuke stukjes krijg je wel trek!
    volgens mij kan er nog veel meer in je koffer dan die portemonnee dus schaam je maar niet hoor je heb er zelf voor moeten werken en je komt hier ook niet zo gouw meer terug he.
    nog veel plezier daar
    gr . jan.

• 10 Oktober 2015 - 12:04

Jenny En Joop:

He buurmeisje je zou toch niet zoveel kopen hihi.......
    Jammer voor Virginia dat de kabelbaan niet ging , Joop vraagt of we de buurvrouwen bij terugkomst nog zien in Kimono's.