Osaka - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Osaka - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Osaka

Blijf op de hoogte en volg Diana

12 Oktober 2017 | Nederland, Rotterdam

Zijn vandaag met de trein naar Osaka geweest. In een half uur ben je daar. Wat een groot station is dit zeg..
Het was even zoeken maar hebben de metro gevonden. We hebben daar voor 800 yen weer een dagkaart genomen voor de metro.
Zijn begonnen bij een botanische tuin. De meeste was wel uitgebloeid, maar toch nog veel mooie bloemen gezien.
Daar vandaan de metro naar tsutenkaku tower genomen. Is eigenlijk net zo’n toren al die in Kyoto. Zijn er niet in geweest. Maar je heb er allemaal leuke straatjes die erop uit komen.
Het was alweer lunchtijd dus hebben we weer aan de sushi gezeten... vervelend hoor...

Nu we er toch weer waren zijn we toch ook nog even naar Osaka castle gegaan. Blijft toch mooi om te zien.
Bij de metro zagen we wat kraampjes met plantjes en bloemen. En uiteraard bonsai boompjes.
En daar heeft pa zijn 5de bonsai boompje gekocht. Eens kijken hoe dat allemaal mee naar huis gaat... hahaha

We zijn geëindigd bij dotonbori. Dit is een mega drukke straat waar je eigenlijk alleen maar kunt eten. Pa en ik hebben noodles gegeten en ma garnalen. Was ook weer erg lekker.
We hebben de metro weer terug naar het station genomen en daar de trein weer terug naar Kyoto.
We hebben weer goed gebruik gemaakt van onze metro dagkaart.
Morgen hebben we ook weer nieuwe bezienswaardigheden op de planning...
Komen er weer wat kilometers bij...

• 12 Oktober 2017 - 15:11

Debbie:

Moet bij jullie in de leer over Osaka want kom nooit verder dan het hotel hahahah ....veel plezier xxx

• 12 Oktober 2017 - 15:31

Riet :

Jullie hebben vandaag weer veel gezien.
    Veel plezier

• 12 Oktober 2017 - 16:24

Truus:

Ziet er heerlijk uit. Super veel gezien.

• 12 Oktober 2017 - 16:38

Jan:

ik vind het wel heel erg dat jullie weer sushi moesten eten heb bijna meelijde met jullie hoe moet dat dadelijk als jullie weer thuis zijn( afkick verschijnselen)maar geniet er van zolang als het kan zijn dadelijk alleen maar mooie heinneringen veel plezier daar .