Disney Sea - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Disney Sea - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Disney Sea

Blijf op de hoogte en volg Diana

05 Oktober 2017 | Nederland, Rotterdam

Gingen pas over 12 uur slapen.. hadden het lang volgehouden.
Zijn 1 keer wakker geweest. En toen pas tegen 7 uur wakker.
Om 8 uur waren we weer buiten en hebben weer een lekker ontbijt genomen. En toen de metro genomen naar Disney. Moesten 3 x overstappen en waren anderhalf uur onderweg.
Wat een mooi park is het zeg.. alles is zo mooi gemaakt. Hebben er weer een hele dag doorgebracht. Hebben het hele park bekeken en lekker gegeten.
En natuurlijk een aantal attracties gedaan. De tofste was natuurlijk Indiana Jones. Die kennen we al van Disney anaheim. En is onze favoriet. We hebben hem vandaag 4 x gedaan. 2 x zo in de rij... 50 minuten en 2 x met een fastpass.
Er waren ook attracties met een wachttijd langer dan 70 minuten. Nou die hebben we overgeslagen.
Was weer een vermoeiende dag. Moesten ook weer anderhalf uur terug met de metro, maar nu weer in het hotel.
Morgen gaan we weer een gedeelte van tokyo bekijken wat we nog niet gezien hebben.

En voor degene die benieuwd zijn naar welke kleur knikkers we hadden. Ma had geel... geld
En pa en ik hadden groen.... gezondheid.

Tot het volgende verslag...

• 05 Oktober 2017 - 15:37

Diny:

Mooi verslag weer Diana,en weer veel gezien en genoten...
    Kijk uit naar het volgende verslag,
    Groetjes van Joost en mijzelf..

• 05 Oktober 2017 - 23:36

Jenny En Joop:

Wat verassend van de knikkers hihi

• 05 Oktober 2017 - 23:41

Riet :

Jullie hebben vandaag weer een mooie dag gehad .
    Slaap lekker en morgen een leuke dag .

• 14 Oktober 2017 - 11:45

Ingrid:

Wauw, zit nu op mijn gemak even alles te bekijken, en wat een superreis weer zeg! Veel plezier!! xx