Dag 3 tokio - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Dag 3 tokio - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Dag 3 tokio

Blijf op de hoogte en volg Diana

07 Oktober 2015 | Nederland, Rotterdam

Joehoe...ik (Diana) heb vannacht heerlijk geslapen. Alleen nu heeft ma maar 2 uurtjes geslapen. Om 8 uur liepen we alweer buiten en zijn toen met de metro richting de "fish market" gegaan. Toen we bij de metro omhoog kwamen zagen we een "denny's. Waar we in Amerika ook vaak gaan ontbijten. Dus nu hier ook maar eerst aan het ontbijt gegaan. Was lekker. Toen we naar de fish market liepen zagen we nog een tempel waar we even binnen zijn geweest en daarna door naar de markt.
Uiteraard heel veel verse en gedroogde vis gezien. Was ook erg leuk om te zien. Daarna weer met de metro naar akihabara gegaan. Dit is een wijk waar je allerlei electronica kan kopen. Ook zie je hier veel reclame borden van de "manga" stripfiguren. En kan je als je een verzamelaar bent je hart ophalen qua beeldjes die je van de manga figuren kan kopen. Daarna nog een andere tempels bezocht. Ook zijn we in Ginza naar een warenhuis geweest. Dit moest je eens gezien hebben....nou dat was dus echt waar. We hebben onze ogen uit gekeken. De mooiste en dure merken waren aanwezig. Waar echt onze mond van open viel waren de 2 onderste verdiepingen. Daar was al het luxe eten drinken en gebak en toetjes te vinden. Was ook heel vervelend dat je er soms van mocht proeven..
En wat ze zeggen over Japan....als je het japan niet kan vinden bestaat het niet. Nou dat klopt ook idd.
Vanavond zijn we nog een keer terug gegaan naar Shabuya. Waar we weer bij Genki sushi zijn gaan eten.
We hebben voor morgen vast een taxi geregeld die ons naar de rein gaat brengen. En dan verlaten we Tokio. En gaan dan naar Hakone. Waar het vast een druk rustiger zal zijn.
Tot ons volgend verhaal....

• 07 Oktober 2015 - 15:15

Nathasja:

Volgens mij is Tokyo een super stad! Goede reis morgen met de trein.. xx

• 07 Oktober 2015 - 16:13

Jan:

zo dan nu naar de rust?? volgens mij vind je dat niet zo makkelijk omdat er wel heelveel mensen wonen daar.
    maar morgen met de trein is dat misschien een hogesnelheidstrein? die heb ik wel eens gezien in miniatuur dan gaan jullie nog wat beleven kwa snel reizen en wens ik jullie heel veel plezier hier bij.
    gr. jan

• 07 Oktober 2015 - 17:25

Truus:

Zo lekker een denny gevonden. Was zeker een super ontbijt en veel.
    Lekker weer sushi. Hoe smaakt het daar? Leuke foto's . Tonijn ziet er ook heel mooi uit. Geniet maar lekker. Straks een treinreis, ben weer benieuwd.
    Groetjes Henk en Truus

• 07 Oktober 2015 - 23:57

Jenny:

Alweer een top dag , goede reis met de trein en geniet er maar van. Xx

• 08 Oktober 2015 - 11:03

Riet:

Leuk jullie verhaal te lezen van de vele indrukken die jullie schrijven. Lange dagen maken jullie maar daardoor ook veel gezien en nog gaan zien. Veel plezier nog met jullie drietjes en geniet er van.
    groetjes,