Disneyland tokyo - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu Disneyland tokyo - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Diana Wit - WaarBenJij.nu

Disneyland tokyo

Blijf op de hoogte en volg Diana

06 Oktober 2015 | Nederland, Rotterdam

Diana vannacht niet goed geslapen, jaap en virginia wel.
We zijn om 7.50 uur naar de metro gegaan. In de metro werden we aangesproken door een meisje die wilde weten waar we vandaan kwamen. Zij heeft ons verder geholpen om bij Disney te komen. We dachten alleen dat we niet meer van haar af zouden komen. Dat was gelukkig wel zo. Ze kon een beetje Engels. Dat is er 1 van de weinige. Ze kunnen hier maar heel weinig Engels. Om 9 uur gaat Disney open en we waren er net van te voren. Er stonden al rijen te wachten om naar binnen te gaan. Het duurde zeker 20 minuten voor we binnen waren. Zijn eerst wat gaan eten want we hadden nog niet ontbeten. Ze hadden lekkere zoete en hartige broodjes. Toen eerst op weg naar Mickey's huisje waar we met Mickey op de foto zijn gegaan. We hebben hiervoor een uur in de rij gestaan. Zijn nog verder in heel veel attracties geweest en hebben nog een parade gezien. We hebben verder ook nog het hoognodige gegeten. Een hotdog, groene gevulde zoete rijstballen en een broodstengel gevuld met choco crème. Ook nog weer een aantal souvenirs gekocht om op te hangen. Het was een geweldige dag. Om 19 uur hebben we het wel gehad, het park was tot 22 uur open. We zijn dus eerder weggegaan terug bij het hotel hebben we nog een visburger gegeten bij mos burger. We zijn dus vandaag weer versleten. Hebben morgen de laatste dag in Tokyo en willen nog het nodige zien. We beginnen eerst met de vismarkt en daar willen we al om ca 7 uur heen. Wat zijn de Japanners een gedisciplineerd volk, daar kunnen we nog heel van leren. Ze zijn allemaal heel vriendelijk en buigen zich rot en zwaaien wat af. Toen we gisteren van het vliegveld naar ons hotel werden gebracht werd de bagage door 3 man in de bus gezet en toen we wegreden staan ze alledrie op een rij en bij het wegrijden gingen ze alledrie buigen. Het is ook zo vreemd om geen fooi te geven want dat is heel raar hier.
Ik probeer om nog een aantal foto's erbij re zetten en dan gaan we slapen.

• 06 Oktober 2015 - 15:55

Jan:

zo die kan ook weer van de te doe lijst maar ondanks vermoeidheid klinkt het allemaal wel positiefdat is fijn te horen .voor straks alvast kon banwa en voor morgenochtend alvast maar ohayou tot horens groetjes . jan

• 06 Oktober 2015 - 17:00

Jenny:

Ik hoor het alweer heb je genoeg extra tassen bij je .Deze Disney hebben jullie ook weer gehad. Leuk hoor, truste en hoop dat je nu wel lekker slaapt xxx

• 06 Oktober 2015 - 17:32

Claudia :

Zo te lezen hebben jullie het erg naar jullie zin en komen jullie niets te kort. Veel plezier verder en het is te hopen dat je wat beter gaat slapen!

• 06 Oktober 2015 - 18:27

Saskia:

Zo dat Disney park hebben jullie nu ook gezien ( volgens mij was het de laatste die jullie op de wereld nog niet bezocht hadden) geniet morgen van Tokyo.

• 06 Oktober 2015 - 18:51

Jannie:

Heerlijk om te lezen dat jullie het nu al zo naar jullie zin hebben. En dat zal alleen nog maar meer worden. Geniet er maar van . Enne heb je wel genoeg tassen/koffers bij je Diana ???? Groetjes en een dikke kus van ons :-D

• 06 Oktober 2015 - 19:09

Diny:

Hoi allemaal leuk zo jullie verslag te lezen en zo te zien is het prima daar,eten ook,geniet er goed van en ik volg jullie,groetjes van Joost en mijzelf!!!

• 06 Oktober 2015 - 19:11

Debbie :

Ik vind het ook een fijn land. Mensen zijn beleefd en gedisciplineerd...
    Ik ben weer thuis en had ook vannacht vreselijk geslapen, eigenlijk niet...
    Veel plezier, doe voorzichtig xxx

• 07 Oktober 2015 - 08:36

Danny En Jannie:

Leuk dat we weer kunnen lezen wat jullie allemaal beleven, de foto's zijn ook leuk het ziet er allemaal leuk uit weer veel plezier vandaag gr. Danny en Jannie

• 07 Oktober 2015 - 09:38

Truus:

Hoi.
    weer een nieuwe Disney bij de verzameling. Ziet er allemaal leuk uit.
    echt een druk kruispunt/rotonde. Leuke fotos.
    Lekker eten en natuurlijk sushi.
    Groetjes Henk en Truus